Γεννήθηκε στην Αθήνα και ξεκίνησε τις σπουδές της στο Ελληνικό Ωδείο. Είναι υποψήφια διδάκτορας του τμήματος τεχνών του Ευρωπαϊκού  Πανεπιστημίου Κύπρου. Έχει σπουδάσει πιάνο και ανώτερα θεωρητικά και, και κάτοχος των τίτλων Licentiate of the Royal Schools of Music (LRSM), BA (OU), MMus in Music Education (EUC), και MA in Technologies of Learning and Communication (EUC)

Διδάσκει πιάνο, ανώτερα και υποχρεωτικά θεωρητικά σε ωδεία και ιδιωτικά εκπαιδευτήρια με ιδιαίτερη εξειδίκευση στην προετοιμασία για τις εξετάσεις του Associated Board of the Royal Schools of Music (ABRSM). 

Ασχολείται συστηματικά με την εκπαιδευτική έρευνα με κύρια ερευνητικά ενδιαφέροντα την παιδαγωγική του πιάνου, τις θεωρίες κινήτρων μάθησης και τις νέες μεθοδολογίες στην διδακτική των οργάνων και των θεωρητικών της μουσικής. Συμμετείχε στη συγγραφή του βιβλίου «Διαδρομές βιωματικής διδασκαλίας» (Κέδρος, 2010), στον συλλογικό τόμο «Ζητήματα διδακτικής των μουσικών οργάνων» (Δίσιγμα, 2021) και έχει δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά και εφημερίδες. Είναι μέλος της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση (ΕΕΜΕ), της International Society for Music Education (ISME) και της European Piano Teachers Association (EPTA).